[silindi] Oykumilam bu arada ben baya inceledim de pahalı onlar baya. Eger eşin yaparsa sanayiye gitsin orada marangozlar oluyor çok ucuz Bi fiyata yaptırabilir. Ben Bi model buldum yapılması da çok kolay eşime dedim de bugün yarın giderim diye oyalıyor 😅
Oykumilam [silindi] bende baktim sifirlar pahaligeldi nekadar yatar biioruz simdi okadar para vermeyim ikinci el uyguna bulursam alaim dedim olmadi bime 150 ye besik gelio marangozda onun bitarafini kestirmeyi dusunuyorum