Bebegim ekimde 3 yaşına girecek hala yerde bulduğu herseyi ağzına sokuyor, agzin yara olur pis olur onlar yenmez diyorum yiyeceğim diye inatla sokuyor, kumandanin tuşlarını ısırarak koparıyor, rendenin sapını ısırır, tırnaklarini yer,ot çöp, kagit ne varsa ağzında oral dönem şimdiye bitmesi gerekiyordu hala bizimki gibi olan var mı nasıl vazgectirecegim bilmiyorum gözüme baka baka inatla yapıyor