elif2112yigit bize 2 hafta hiçbir şey yapmamamızı söyledi 2. Hafta bitiminde kontrole çağırdı iyileşmiş dedi yapışmaması için her banyoda burayı sıyırıp şampuanla hafifçe ov dedi içeride kir birikiyor yapışır dedi onun dışında bezini değiştirirken arada açtırıyordum yaşımıza geldik şükür yapışıklık olmadı tombik bir bebekti yapışıcak diye ödüm koptu