Said71 Lütfen yardımcı olun fiyat performans ürünü olarak güzel kullanışlı ürün tavsilerinize ihtiyacım var öneride bulunursanız sevinirim bir türlü karar veremedim
gunes3134 Said71 homend marka olanı aldım halıları havaya kaldırmıyo ama fenada değil benim işimi gördü yerde kırıntı kıl felan bırakmıyo detaylı temizlik için kablolu kullanıyorum günlük için dik hoş 1 buçuk haftadır hiç kablolu süpürgeyi açmadım ama evim temiz en azından pislik toz birikmiyo yemek masasının altını süpürüyorum bile döküldüğünde hemen süpürüyorum en azından ev temiz kalıyo
Said71 gunes3134 şöyle benim robot süpürgem var Xiaomi ama bir de dikey süpürge istiyorum kabloluyu açmak artık beni yoruyor ondan da istediğim detaylı bir şekilde güçlü çekim gücüne sahip sağlam süpürebilmek istiyorum yoksa robotumdan da çok memnunum ama koltukların üstünü falan yatakları falan çektirmek için öbürünü açmak bana artık yorucu geliyor o yüzden istiyorum dikey süpürge aslında
Said71 Dmllyl dediğim gibi robot süpürgem Xiaomi kablolu süpürgem de Samsung kablosuz Samsung hiç görmedim dikey süpürge hangi marka model detaylı yazar mısınız ıslak Kuru özelliği var mı Bir de modelini yazarsanız bir de siz ne zaman aldınız ne kadar fiyat aldınız Ben buradan bir bakayım teşekkür ederim bu arada
Dmllyl Said71 Samsung bespoke dikey şarjlı süpürge istasyonlu diye aratırsanız bulursunuz benim kullandığım süpürge bu. Islak özelliği yok sadece kuru. Ben çok memnunum sürekli toz torbasını çöpe dökme derdiniz olmuyor istasyona bırakınca çöpü kendisi torbaya çekiyor. Torbası dolunca da çıkarıp yenisini takıyorsunuz.
Dmllyl Said71 Ha fiyatını, zamanını da sormuşsunuz geçen sene Şubat ayında aldık fiyatı 20 bin civarı diye hatırlıyorum.
gunes3134 edaasell evet hala memnunum her gün onunla süpürüyorum şarjı tam doluyken bütün evi süpürüyorum yetiyor şarjı
kimbuneki 3 kedili , bir bebekli evde olmazsa olmazım oldu, Samsung jet 85 kullanıyorum ve çok memnunum. Robot süpürge ve dikey süpürgeyi kullanırken büyük süpürgeyi açmaya gerek kalmıyor.
birtanecikoglum kimbuneki merhaba başlık olarak ledli mi kullanıyorsunuz diğer başlık kısmı takılıyor mu halı saçağına falan ses çıkarıyor mu
kimbuneki birtanecikoglum merhaba, turbo başlığı kullanıyorum, ledli değil, halılarımda saçak bulunmuyor. Saçak olsa takılabilirdi diye düşünüyoruz.