Arkadaşlar merhaba bu sene İzmirden Diyarbakıra tayinimiz çıktı ben İzmirde de özel bir kurumda çalışıyordum fakat oğluma babaanesi bakıyordu şimdi burda kimsemiz yok oğlumu da çalışacağım okulun anaokulu bölümüne yazdırdım çarşamba günü başlayacak. Sabah 9 akşam 5 saatlerinde okulca olcaz ama derler ya terzi kendi söküğünü dikemezmiş diye içimde büyük bir boşluk var tam zamanlı gidince sıkılacak mı yorulacak mı akşama kadar o tempo ağır mı gelcek ona çok endişeliyim yemek yeme konusunda da kendisi yemez ben kaşıkla zorla yediririm peşinde dolaşarak yemek konusunda da ya yemezse diye endişeliyim