Herkese merhabalar bebeğim üç ay 24 günlük sürekli dönmeye çalışıyor ama dönemiyor çok sinirlenip çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Forumda okuyorum, çoğu kişinin bebeği 3,5 aylık iken dönmüş. Bazı doktorlar bunun bebeğin kilosuyla da alakalı olduğunu söylüyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?