Şuan site ortamında mı yaşıyorsunuz normal apartmanda mı bilmiyorum ama müstakil ev sorumluluktur.
Merdiveni, kapısı, bacası, bahçesi hep size bakar.
Bakım ister. Temizlik ister.
Eğer eşiniz sorumluluk sahibi ise. Kırılan dökülen bozulanla hemen ilgilenirse okey ama bu sorumluluklar sadece size bakacaksa çok büyük sıkıntı.
Ben müstakil bahçeli evdede yaşadım şuan sitede yaşıyorum kesnşikle müstakil ev istemem. Çünkü başa çıkamam.
Bunun haricinde o apart beni düşündürdü. Gelen giden giren çıkan, çoluk çocuk nerede oynayacak güvenli olacak mı bunları hep düşünün derim