SheDoesntCare merhaba teşekkür ederim. Öncelikle hiç bir seyden suphelenmedim. Hatta varlığından haberim bile yoktu Mart ayında doğum yaptıktan sonra 40 muaynesine gittim doktorum smear testi alalım dedi ben de tabi dedim zaten bişey çıkmaz kafasindaydim. Sonuçlar geldi testim pozitif çıkmış. İnanmadım yanlıştır dedim devlet Hastanesi’nde yine verdim orda da pozitif. Sonra birkaç sonra kafamı toplayıp doktorumla iletişime geçtim kolposkopi yapıldı kamerayla rahime bakılıyor boya gibi bir şey dökülüyor anormal olan yerlerde renk farklılığı oluyor. Ve oda oldu aynı gün servikal biyopsi oldum parça alındı. Ve sonuç geldi. Normalde lezyon çıkıyormuş ama bende ve eşimde hiç bir şekilde lezyon çıkmadı, düzensiz ağrılarım, reglm yoktu, ilişki sırasında kanamam olmuyordu. Bunlar hepsi hastalığın habercisi olabilirmiş ama bende hiç biri olmamıştı. Eşimden bulaş noktasında hala bilmiyorum. Bu konuda çok çatıstık oturup konuştuk en sonunda ben tek eşlilik yaşadım ilk esimdi yani, eşimde aynısı dedi daha önce olmadı diye. (İnanmak istedim içimden hep çünkü internette araştırdığımda cinsell yolla bulaşan bir hastalık türü yazıyordu) Doktorum arkadaşım gibi muayneye gittiğimizde oturup konuştuk. Çatisip fikir ayrılıklarına düştüğümüzü hepsini anlattık. Oda evet büyük bir dilimi cinsel yolla bulaşıyor fakat küçük bir dilimde de ortak umumi tuvaletler, mağazalarda denedigimiz kıyafetler, lazer epilasyon merkezleri (ben gitmiştim) hatta havuzlardan havuz kenarlarından olabilir dedi. İçim rahatladı ne yalan soyleyim küçük bir ihtimalde olsa olabilirmis. Eşim de bir sürü erkeğin içinde çalışıyor, bende hastane de çalışıyorum böyle düşününce aramızdaki tartışmalar en aza indi. Yani demem o ki lütfen her kadın gidip test versin. Benim yaşım genç olduğu için ketem benden almadı malesef ücretli bir şekilde özel de verdim. Her kadın mutlaka yaptırsın isterim başıma gelmez demeyin olabilir ayiplancak bir şey olmadığını düşünüyorum. İlleride felaketler doğuracağına erken teşhis her zaman iyidir diyorum ♥️