Kızlar gece Eylül güzel gelsin diye post açtım
Doğum sonrası hpv16 tanısı koyuldu. Tüm hayatım altüst oldu eşimle aramız çok gerginlesti çok kötü şeyler yaşadım ve geçen hafta kolposkopi, biyopsi oldum. Sonuçları bekleyene kadar öldüm dirildim. Bugünde doktorum aradı sonuçlar çıkmış. Cin1 evrensiydemis log1 yani. Allah’ım şükürler olsun. Cuma günü detaylı konuşmaya gidecem doktorumla. Asi ve takip önerdi telefonda kısa konuştuk. Yüz yüze gelince anlatırım her şeyi dedi. Allah’ım üstümden bir yük gitti. Her şey düzene girecek en çok buna seviniyorum. Sizinle mutluluğumu paylaşmak istedim. ♥️🌸🙏🏻