zeynolilii söylemi yanlış ama sağlığınız için kilo vermeniz en doğru olan. Niyetlenip bir yerden başlarsanız gerisi çok kolay olur kendimden biliyorum. Emzirme süreci bana da çok aldırmıştı gerçekten, ama sütün de azalmaz yeter ki sağlıklı beslen ve en önemlisi su iç olur mu 🥰 ya da maddi olarak durumun yeterli ise diyetisyenle ilerlemen senin için daha motive edici ve kolay olabilir.
Ben de suan 80 kiloyum 168 boyum, verme sürecine girdim bakalım kendimce bir şeyler yapıyorum inşallah eksilir. Son postuma da bakabilirsiniz bunun için.