Birprensannesii__ Sezeryan sırasında devlet hastahanesinde tüp baglatma işlemi yapılıyor mu ilerde düşünüyorum yapılıyorsa ücretle mi ?
SooMin Birprensannesii__ 29 yaşında ikinci doğumumu yaptım Temmuzda eşimin ve benim imzamla bağlatıldı
ecempeker Birprensannesii__ sezeryan sonrası bağlattı ablam küçük cpcuğu 4 yaşında anca bağlattı yaştan dolayı yok diyorlar 35 yaş altı yok diyorlar boşanırsın kocan ölür ywniden evlenir cocuk yaparsın diye yapmıyorlar kocanın imzası lazım
ikibaloglanannesi Birprensannesii__ 30 yaş ve 3.çocuk şartı istiyorlar bizim buradaki devlette. Ama çok diretirseniz imza ile halledersiniz. Ücretsiz diye biliyorum devlette.
prensesanesi01 Birprensannesii__ yapılıyor ancak 30 yaş sınırı varmış yaşınız tutmuyorsa benim gibi mesela sonradan kapalı bir şekilde de yapıyorlar geçen hafta ısrarla doğum esnasında bağlamak istiyorum demiştim ordan biliyorum 😁
buketadenatalay Yapıyorlar devlet hastanesinde de ücreti yok ama herkese yapmıyorlar yaşı gençse ve 1 çocuğu varsa onlara yapmıyorlar ilerde doğurursun diye