kaymakliekmekkadayifi neden sınıfın büyüğü olsun ki? Ocak şubatlar var. Hatta bir önceki yılın ekşm, kasım, aralık doğumluları da olur. Ben eğitimci değilim ama erken göndermeyi kimse doğru bulmuyor. Bizim zamanımızda 7 yaşında ilkokula başlıyorduk, şimdi çocuklar 6 yaşında başlıyorlar. Birde aiz bunu da öne çekmek istyiorsunuz. Ne kadar şu an içşn bilişsel, fiziksel olarak uygun görünse de ortaokul lisede bazı soyut kavramlarda zorlanıyorlarmış. Lise öğretmeni bir arkadşım söylemişti bunu. Biz direk anlıyoruz erken başlayan çocuğu çünkü 1 sene de bile ı algı farkediyor demişti.
Benim kızım 2019 şubat doğumlu bugün 1. Sınıfa başladı. Küçük kızım da 24 eylül 2021 onu da 2027’de ilkokula yollayacagim. Ona bile erken olur mu ilersi
Icin diye dusunuyorum.