hnfilygk Kızlar benim bebe yemek yemek istememeye başladı alttan 4 dişi çıktı rahatlıkla ama üstten 4. Çok zorluyo hep bende olmak istiyo ağlamak mızmızlık çok fazla napıcamı bilemedm varmı fikri olan
arasbek hnfilygk canım diş zamanı benim kızımda öyle oluyor yemek istemiyor sürekli ağlıyor kedi gibi yanımdan hiç ayrılmıyor