Merhaba arkadaşlar geçen sene çocuğum kötü bir olay yaşadı okulda arkadaşları burnuna havuç parçası sokmuş. Adli süreci devam ediyor. 1 sene özel kreş 1 sene devlet kreşine gittiler. Bu sene dinlendirmek istiyorum. Ve şuan okula gitmeyecekleri için çok mutluyum yani yanımda olmaları güvende hissettiriyor. Sizce yanlış bir duygu mu bu?
Sakin ve zararsız çocuklardır ikizler. Oğlum daha sakindir bilmiyorum niye böyle hissettiğimi hiç okula gitmesinler istiyorum 😟