busraincics evinizde doğalgaz varsa, odanın ısısı 22 derecenin altına düşmüyorsa 1/1.5 tog tulum tercih edebilirsiniz, en az bir beden büyük alın ki sezon boyunca kullanılsın çocuğu bunaltmasın, ben 1 tog alıyorum oda soğuksa içine ince bir takım pijama giydiriyorum ya da uzun kollu badi altına pijama gibi odanın ısısına göre giydiriyorum genelde 1 tog tercih ediyorum. Dolgusu elyaf olmasın çok terletir, hem kumaşın varsa da iç dolgusunun pamuk olmasına dikkat edin, imkanınız varsa en azından 2 tane tulum alın ki olur ya çiş kaçırır bir şey olur yedekte bir tane dursun, iki tulum alamam derseniz de polar pijama alabilirsiniz geçen sene ben bir uyku tulumu bir de polar tulum aldım dönüşümlü kullandık.