Defneannesi_ Kızımın iki dişi çıkmış çok erken değil mi? hemşire sütünde kalsiyum fazlaysa ve hamileyken kalsiyum ağırlıklı beslendiysen çıkabilir demişti ama tedirgin oldum yine de
Ikrazumra19 Defneannesi_ bence alakasi yok 3 aylik bile dis ciksran var cok normal ama ne kadar gec o kadsr iyi
Ladymom Defneannesi_ benim kızımın da 5. Ayında çıktı :) Hatta benim 4. Ayımda çıkmış bi problem de olmadı
Elvininannesj Benim kızım 4 ayın dolmasına 1 hafta kala ilk dişini şimdi 5 buçuk aylık 2 dişi var herkes biseyler diyor ama bilimsel olarak genetik diyor😊😊 erken çıkardı evet ama napalim çıkan dışı geri itemeyiz ya görüntüsü çok güzel 🥰😍
Defneannesi_ Elvininannesj çıkan dişi geri itemeyiz doğru 🙈😄 peki dış çıktıktan sonra mi sancı oluyir cikmadan mi ? Bizim çıktı şimdi çok huysuz . Yenisi mi çıkacak acaba yoksa çıkanın ağrısı mi bu
elif23044 Kızlar her diş çıkaran bebeklerimiz illa sancılı mı olur yani huysuzluk ateş olmadan da bir anda diş çıkar mı
Elvininannesj Defneannesi_ ben pek anlamadım şanslı olanlardanım ama çıkana kadar galiba yani huysuzlugu yenisine muhtemelen 😊
Depresif_polyanna Nesi erken. Benim kızım 4 buçuk aylıkken iki diş birden çıkardı. Şimdi 8 tane dişi var. Gayet normal 5 buçuk aylık çıkarması. Ama 1 buçuk yaşına kadar çıkarmaması da normal. Diş çıkarma aralığı çok uzun ve her bebeğe göre değişiyor.