Selam kızlar, şimdi benim kızım kasımda 4 yaşını dolduracak kreşe yada ana sınıfına göndermiyorum erken olduğu için, seneye zaten 5 yaş olur gider ana sınıfına çevredekiler niye göndermiyorsun gönder çok iyi gelir bilmem ne falan, benim kızım çok şükür algısı geniş, herşeyi bilir renkler sayılar şekiller harfleri bile öğretiyorum A harfini çiziyor, yani tanıtıyorum herşeyi kendim konuşması desen o da çok şükür iyi, ben tam yaşında gönderme taraftarıyım bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz