tosbiksmoms Oğlum bugün öğretmeniyle,arkadaşlariyla tanıştı, o kadar duygulandım ki ne ara büyüdüler anlamadım. İlk günü olanlar sizde durumlar nedir?
Birdunyabircennetannesiii tosbiksmoms Perşembe günü annelerle tanışılacakmış Cuma günüde anne çocuk birlikte gidilecekmiş Bizimki haftaya başlayacak sanırım
tosbiksmoms Gamzelikiz_34 bugün oğlumun sınıfından sadece 3 kişi gelmisti normalde 18 kişilerdi oğlum da üzüldü. 😃 Şimdiden başladık okul sohbetlerine.
Yaseoo deebg biz kayıt zamanı müdür yardımcısı şubesi d dedi. Ama bizde de grup açılmadı açıldıysa da bilmiyorum cnku grup açmam kapaliymis ins acmadilar smdi açarlar 🥺 şuan bende beklemedeyim
gulirmak deebg müdür yardımcısı ile görüştüm öğrenci listesini öğrt vereceğiz sizi bilgilendirecekler dedi
Gamzelikiz_34 tosbiksmoms benim kızım gelmiş bana anlatıyor ben de dinlemeyi çok seviyorum yorulmus oynamış felan yüzü kırmızı elma gibi olmuş hemen duş aldı daha anlatıyor böyle oldu anne dıye biraz rahatladık ya çok şükür zamanda çok arkadaş edilir canım 🥰
tosbiksmoms motherthea bugün bahçede öğretmen öğrencilerle tanıştı. Sorulara cevap verdi yarın 9 da gelin dedi sadece. 20 dk ancak sürmüştür
Birdunyabircennetannesiii tosbiksmoms Geçen sene de yarım sezon gitti Özledi okul olayını Birde şimdi başka okula gidecek merak ediyor daha gezemedik okulu işte cuma günü gezdireceklermiş
Beybisii_ tosbiksmoms bizde bugün veliler toplandı sadece yarın çocuklarla beraber gidicez cumaya kadar böyleymiş uyum haftası şeysi 🙄 ama kızım çok heyecanlı yarın için bıcı bıcı yapıldı yatma vakti 🥹
hogwarts Beybisii_ merhaba bizim de yarın sabah sadece veliler için toplantı yapılacak Bu toplantıda süreç nasıl ilerliyor? Çok heyecanlıyım