renastas Tüp bebek ile hamile kaldım bebeğim prematüre doğdu 5 aylık ama düzeltmiş 3 aylık şuan ve ben hamile olduğumu öğrendim acaba test yanliş sonuç vermiş olabilr mi damlattığım gibi hemen çizgi çıktı adettim 6 gün gecikti fotoğraf bırakıyorum
oylesinebiri__ renastas tüp bebekten hemen sonra hamile kalan bi çok insan var hamilesiniz doğumunuz sezeryan mi oldu
alpaslanmom_ renastas normal doğum yaptıysanız bir sorun olmaz ama sezaryen ise doktorum 1 sene bekle demişti
renastas alpaslanmom_ değil mi benim dikkat etmeme rağmen oldu ya zor bu bebeğim de tüp bebekle oldu 6 yıldan sonra
alpaslanmom_ renastas benim arkadaşımda aynısını yaşadı bu tüp bebekle oldu nasılsa olmaz diye hamile kaldı yapacak bir şey yok olan olmuş hayırlısı olsun canım hakkında
alpaslanmom_ oylesinebiri__ benimki normal doğum düşünürsen 2 sene bekle dedi tabi asla normal doğuramam orası ayrı 😀