2minikannesi bebeğim 3 bucuk aylık, öksürük ve grip vardı 3 sarımsak ezdim üstüne zeytinyağını doldurdum en az 4 5 saat beklettim sonra günde 3 4 kez ayaklarının altına sürdüm kalın corap giydirdim, ve her terledikce göğsüne sırtına zeytin yağı sürüp bebek havlusu ısıtıp koydum suan binlerce şükür cok iyi 🥰 yaklasık 5 gündür devam ediyorum tamamen kesilene kadar devam edicem ayrıca karısımı buzdolabında bekletirseniz uzun ömürlü olur🤗💕 cok geçmiş olsun kuzucuğa 💕 he bide bas ucuna soganı ortadan kesip koyun bronsları açar