Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri bu bezi kullanıyorum şuan bebeğim 4 ay 24 günlük 3 numarasını kullanıyorum ama her pakette boyutu ayrı çıkıyor internetten de aldım yaşadığım yerde bir tek ebebekte satılıyor ama sürekli boyutu farklı çıkıyor bu sorunu yaşayan var mı elimdeki paketler bitince farklı bir markaya geçmek istiyorum önerilerinizi bekliyorum