TunaGoktug Merhaba , Eliminasyon diyeti yapan var mı , süreç nasıl ilerledi başarılı oldu mu? Geçmeyen egzamam için deneyeceğim diyetisyene gideceğim ancak önce tecrübe edenlerden bilgi almak istedim .
1balAnnesi TunaGoktug merhaba ben yapıyorum 23. Günümdeyim. Benim de ellerimde egzama var bide şişkinlik ödem çok olmuştu. Ödem ve şişkinliğim baya azaldı. Ama egzamam hala geçmedi hafifledi gibi sanki. Ama elim su görüyr ne kadar eldiven kullansamda. Biraz temasa da bağlı benim egzamam ama diyet çok zor ben çok zorlandım yani. Kaç kere bozmaya yeltendim ama yapamadım. Bu hafta da gideyim bakalım devam edip etmemeye karar verincem. Süt ürünleri seker gluten meyve patlıcan patates bezelye çay kahve yasak. Geriye çok az şey kalıyor zaten hep aynı şeyleri yiyorum bide tatsız tuzsuz. Baya etkiledi beni psikolojik olarak. Da
TunaGoktug 1balAnnesi ben de başladım 1 hafta oldu . Ben çok zorlanmıyorum ama benim diyetimde çay ve kahve serbest if diyeti ile birlikte uyguluyor diyetisyen aslında mantıklı olan onları da tüketmemek gibi geliyor bana . Benim egzamam 1 haftada fark etti en azından kaşıntı geçti ve su kabarcıkları şeklinde görüntü yok sadece kızarıklık kaldı . Ben domates ve limon çok tüketiyordum bunların tetiklediğini düşünüyorum . Malesef su olayı sıkıntı her zaman eldiven takamıyorum evde çocuk var sürekli el yıkamak zorundayım yani evde de eldivenle gezemeyeceğimiz için o biraz sıkıntı . Çalıştığım dönemde kaybolmuştu egzama muhtemelen suya sabuna çok temas etmediğim içindi
1balAnnesi TunaGoktug benim de kaşıntım azaldı ama yine de sürünmeye bağlı hala devam ediyor egzamam el de olunca bide baya zor oluyor geçmesi ben işlerimi hep eldivenle yaparım aslında yani mutfakta ama onun dışında kullanmıyorum çamaşır katlama yada herhangi birseye temas etmeyle de terikleniyoe malesef