mbabygirlm mevaninannesi23- aslında çok kolay 3 günde bezi bıraktık. Tam 2.5 yaşındaydı 3 güne bitirdi
Minel-inannesi mevaninannesi23- valla benim kız kendi kendine bıraktı gibi oldu. Çilek pişik yapıyo, ben görmeden fazla yemiş, aynı gün bide 1 saat kadar 💩 bezini değiştirmedi iyice pişti. Bi çıkardık, bidaha takmadık o bahaneyle😊
mevaninannesi23- Minel-inannesi bizde sayısız pişik oluyorduk ama öyle bir enerji hiç almadım ☺️ İnşallh çabuk atlatırız bu serüveni ☺️