Kızlar selam beş ay olucak sezeryan olalı ve ben sadece bir kere regl gördüm aşırı terliyorum gerginim şişim hani bu düzensizlik nereye kadar sürecek böyle haziranda oldum daha da olamadım emziriyorum diye adet söktürücü çaylar falan da içemiyorum ne bileyim yada başka bir şey doktora gidemedim daha yaşayan varmı