Dmt-01 hepibebi evet kızım 2019 aralık doğumlu seneye gidecek.Aynı şekilde bi arkadaşımın oğluda 2019 kasım doğumlu o da seneye verecek
snyck hepibebi kasim aralik doğumlu ise bırakın biraz daha oyunun keyfini çıkarsın daha 6 yaşına bile girmemiş cocuk icin cok erken oluyor
hepibebi snyck değilmi öyle yaptım em başından beri öyle düşünüyordum şimdi 2019lar 1 e başlayınca geç mi kalırız dedim de okullar açılınca Ekim Kasım iki ay sadece 6 yaşına girecek bu sefer seneye çok daha büyük mü kalır dedim bu gün