Hanımlar anksiyete panikatak uyku sorunu olan bir anneyim…uzun zamandır direniyorum.bebeğim 6 aylık ve artık çok zorlanıyorum.geceleri uyuyamıyorum vücudum çöküyor.2 çocuğum var onlara bakmakta zorlanır oldum son günkerde.doktor anafranil kullanabileceğimi söyledi.bana iyi gelen tek ilaç o ne yzıkki 😔 düşük doz başlayacağız dedi.güvenilir ilaç grubundaymış.emzirirken kullanabilirsin dedi ama içime sinmiyor annelik duygusu işte …bebeğini sütren keseyim dedim hayır gerek yok sakın kesme dedi.zaten kesmek istesemde çok zor bebeğim emmeye çok düşkün biberon mama falan kabul etmiyor.😔 Varmı emzirirken anafranil kullanan ?