Ayy resmen mutlu oldum bitek benim bebeğimde sorun yokmuş 1 aydır falan hem huysuz hem uykusu azaldı hele 1 haftadır gündüz uykusu tamamen yok oldu uyutuyorum zorla 10 dakika belki uyuyo sürekli emmek istiyo gece desen öyle uyanıkkende kucakta gezmek istiyo bide emerken başta bi soğuk terlemesi oluyo ona taktım bu ara sizdede oluyomu neden oluyo tam bilemedim