Nagis
Aptamil kullanıyordum tavsiye üzerine bebelac gold aldım iyi ki almışım çocuğumun uykuları düzene girdi aptamil çok gaz yapıyor çok rahatsız ediyor bebeği. Tabi sizin bebeğinizde farklı etki gösterebilir belki fikir olur diye paylaşmak istedim . 😊