uykusuzanne__ Evet oğlum ne zaman büyüdü ve kreşe gidecek 🥹çok duygusalım ve birazda korkuyorum ilk günü nasıl geçecek ağlayacak mı alışma süreci var inşallah her şey çok güzel ilerler 🥲🌸
sonnenchein uykusuzanne__ benimkiler de başlasalar keşke🥲🙈 güzel ilerler her şey inş hiç merak etmeyen 🙏🌸
Elifimsarem0504 uykusuzanne__ 2 yaşında başladı benimki ilk 1 ay alışma süreci oldu ağlayarak gitti oradaki etkinliklere çok katılım sağlamadı falan ama sonra alıştı mecbur şimdi sabah kalktı mı hadi anne kreşe gidiyoruz diyor 🥲
twobabymom_ uykusuzanne__ ay benimki de haftaya başlayacak ne zaman büyüdüler bunlar yaa cidden bende telaş içindeyim İnşallah bir an önce alışır ve severek gider
TalentedMom uykusuzanne__ ilk başlarda ağlar 1 2 haftaya alışır merak etmeyin benim oğlum da ana okullu oldu artık🥹