nnoktaa merhabaaa
İlk öncelikle göbek bağı düşene kadar asla yıkamadım bebek pamuğuyla siliyordum bazen ılık suyla. Ayrıca bezi katlıyordum göbek bağı dustukten sonra hava alsın diye dışarı doğru olacak sekilde.
Göbek bağı düştükten sonra yaz olduğu için ben her gün yıkadım şimdi havalar serinliyor gün aşırı veya iki günde bir yıkıyorum.
Kulağına asla o bebek pamuğu çöpleri sokmadım dışını temizleyebilirsiniz kulak deiliğine sokmadan.
22-24 derece durmalılar kanzın oda ısı ölçerini aldım gayet makuldu fiyatı. Her hırıltı duyduğumda burnunu serum fizyolojik ile temizledim. Yan yatırır pozisyonda burası bence çok önemli. Pişik önleyici krem aklıma geldikçe sürüyorum ve pişik olmadı prima premium care kullanıyorum kaka yapınca hemen altını değiştiyorum ve cok yapmışsa altını lavaboda ılık suyka yıkıyorum ıslak mendille temizlenmeyecek şekilde ise ve cok sıcaksa uni baybi kullanıyorum ıslak mendil de pişik olmadı. Tırnak bakım setinde tırnak makası ve makas şeklinde olan tırnak makası vardı makas seklinde olan daha iyi törpüleri pek kullanamadım. Siz de zamanla tecrube kazanırsınız zaten ben bez dolunca mavi cizgiyi bile sonradan öğrendim 🤣