Merhaba kızlar , doğumdan sonra ki dönem ‘Lohusalık’ dediğimiz süreçte ruh haliniz nasıldı ? Ben bebeğimi emzirmeye çalışmaktan emzirememekten aşırı üzgün ve yorgundum bebeğime yetemediğimi düşünüyordum ağlıyordum sürekli , haliyle bunu etrafımıza da yansıttım ama annem ve eşimin desteğiyle güzel bir lohusalık geçirdim çok şükür , sizin doğumdan sonraki ruh haliniz nasıldı ? ve bunu nasıl aştınız ?