mavikelebek__ Kızlar bebeğim 2 ay 10 gunluk. Meme reddi var en başından beri sagarak veriyorum. Şimdi de son iki gündür biberonuda kabul etmiyor. Kaşıkla içirmeye çalışıyorum tükürüyor içmiyor. 2 ayda böyle yaşayan var mı?
altay2123 mavikelebek__ sanırım bu ayda birçok bebekte oluyor bu 2 ay 21 gün oğlumda meme reddi yaşiyoruz gece uykulu iken emiyor ama uyanık oldu mu emmez farklı pozisyonlar dene ben kucagimq alıp böyle parmak ucuyla zıplar gibi yaptığımda tutar ama ağlar arada sonra tekrar tutar hemşirem geçici olduğunu söyledi bakalım artik
mavikelebek__ altay2123 gündüz 30 ml zor içiyor gece onu da almıyor. İçmiyor diye bende artık stres yapmaya başladım.
hazalrukiye Benimde kızım şuan 3 aylık 1.5 aylıkken biberonu reddetti halada zorla içiriyorum umarım geçiçidir çünkü artık mama saatlerinde aşırı strese giriyorum