defnekusum_ Günden merhaba Aşırı terliyorum aşırıııı ama gündüz değil geceleri. Yatak yastık sırılsıklam oluyor. Ne zaman geçerr
bebikoluturtle defnekusum_ ay benim ayaklarımın altı vıcık vıcık ter olurdu 25.güne kadar sonra yavaş yavaş azaldı
TalentedMom defnekusum_ aynı ben de öyleyim hamileyken ayrı lohusayken ayrı terliyorum bu gece 3 kere üstümü değiştirdim su gibi kalıyorum
amazontuba defnekusum_ 6.aydan sonra baya azaldı gece gündüz çok terledim leş gibiydi😅 korkmayın geçiyor 🎀
seliko Aydan sonra azaldı 2 aylık olduk tamamen bitti yapabilecek birşey yok bol bol üst değiştirmeniz gerekiyor çünkü yenidoğanla günde bir duş bile büyük avantaj
gokcemevaa defnekusum_ bende çok fena oluyordum gece kaç kez yastık üst baş değişiyordum yattığım nevresim pike dahil. Dışarda kar yağarken ben nasıl terliyordum anlatamam. Ama 40 ımdan sonra bi tık azaldı. 7 aylık olduk hala bazen eskisi gibi terliyorum