Merhaba arkadaşlar size biraz içimi dökmek istiyorum 2,5 aylık bir oğlum var ve kucağa alıştığı için sürekli ağlıyor sadece kucağa gelince sakinleşiyor desteksiz bakıyorum ailem yakın değil eşim de taşınma işi olduğu için daire bakıyor hergün ve yanı sıra hastayım biraz ve bugün oğlum resmen ağlama krizine girdi ve o sırada biraz sesimi yükselttim ve bende oturup ağladım fakat sonrasında çok pişman oldum hala üzülüyorum keşke sesimi yükseltmeseydim diye o kadar zorlanıyorum ki tek başıma olmak çok zor ilk bebeğim ve tecrübesizim ve dinlenemiyorum (uyku düzeni olmadığı için gecelerden bahsediyorum keyfii bir dinlenme değil yanlış anlamayın lütfen) oğlumun uyku düzeni diye birşeyi de yok nerdeyse ve kendime de kızıyorum eşime de kızıyorum çok üzülüyorum oğlumu etkilerim diye 🥺🥺Bana biraz moral verir misiniz desteğe ihtiyacım var 🥺