2 ay 5 günlük bebeğim var son 1 haftadır bulantı kusma öğürme halsizlik yaşıyor memeyi bile emmek istiyor ama öğürdüğü için ememiyor yavrum. Acilden geldik şikayetleri anlattım röntgen çekildi ve idrar istediler ama idrarı halen veremedim bekliyorum yapmasını. Çok tedirginim neden böyle oluyor el kadar bebeğe uykusundan boğulur gibi uyanıyor ödüm kopuyor. Böyle şeyler yaşayan oldu mu bişeyler duymaya ihtiyacım var internette okuduğum her şey felaket ötesi izmir behçet uz acildeki doktorlar zaten insandan yılmış hep ters davranıyorlar bir bilgi alamadım çok sıkıntıdayım.