Oğlum 9 buçuk aylık ve doktor kontrolümüz vardı 2 gün önce. Bu sıralar en büyük şikayetimiz sık uyanması ve gece terörü geçirmesiydi. Uyuttuktan yarım saat sonra çığlık atarak uyanıyordu, sonra bidaha sonra bidaha. Defalarca kez tekrar uyutuyordum.Doktora bahsettim ve ilk dediği şey az yesin uykudan önce bişey yemesin vs dedi. Bende çok ciddiye almadım çünkü oğlum zaten gün içerisinde ek gıdayı çok almıyor iştahsız bari mamadan takviye alsın diyorum. E mamayı da normal kabul etmiyor sadece uyurken uykuya dalmak üzereyken veriyordum öyle alıyordu. Tamamını içirmeye çalışıyordum Bugün artık canıma tak etti ve normalde 180 cc içiyordu uyumadan önce ama baktım 90 cc içti gerisini reddetti bende zorlamadım( normalde biraz daha uyumasını bekler kalanınıda verirdim) öylece yatırdım. Ve maşallah çocuk bir kere bile uyanmadı. Meğerse ben mahvediyormuşum çocuğumun uykularını. Tabi bu ilk gecemiz bakalım bundan sonra da uykudan önce az vericem bakalım devam edicek mi. Belki böylelikle yavaş yavaş gece beslenmesinide keseriz. Sizlere de fikir olsun diye yazdım aynı sorunu yaşayan anneler deneyin sonuç alacaksınız inşallah