kader539_ aslında ekmek alışkanlığımız yok eşimin de benimde. Genelde merkeze gittiğimizde tam buğday, çavdar vs alır buzluğa atar ara ara dilimle çıkarır yeriz aman aman bi ekmek yemiyoruz. Çayı kahveyi de şekersiz içerim. Fakat koy önüme çikolataları kekleri tatlıları affetmem 😂 dediğiniz gibi abur cuburu tamamen hayatımdan çıkarmalıyım