Marinedeniz Yarin ilk gunumuz kizlar normalde 9:15 - 14:15 arasi dediler ama yarin 10 da gelin dediler ilk gun. 2 ye kadar tutarlar mi beslenme hazirlamali miyim cantasinda neler olmali ilk gunden boya kalemi felan koyayim mi?
Leylaa_ Marinedeniz bunları söylemediler mi ? O kadar tutmazla büyük ihtimal bizim de perşembe cuma günü tanışma olacakmış ogretmen grup kurdu ordan bize bilgi veriyor . Alış veriş listesi oradan gönderecek . İlk gün boya vs yaptırmaz zaten tanisma ve küçük oyunlarla geçer
Seyma_29_ Marinedeniz Yarın sadece velileri çağırdılar bizde tanışma için sabahçı öğlenci bile belki değil henüz
Marinedeniz Leylaa_ kesin kayit icin esim Gitti okula o da hic bisey sormamis Sadece sabah 10 da burda olun demisler