maviummu19 evet bende o yüzden dedim alanında iyi olmalı diye. Çünkü gerçekten hemen otizm diye tanı koyuyor birçoğu. İsterseniz biraz daha gözlemleyin, bu yaş grubu çok hareketli olabiliyor ya da farklı davranışları öğrenip, taklit edebiliyor. Fakat ben anne içgüdüsüne de inanırım, bir yanınız tetikteyse o yanı da rahatlatmak lazım. En azından bir pedagog görüşmesi de olabilir, maddi imkanlarını da bilmiyorum ama onlar tanı koymazlar ama durumu değerlendirip sizi psikiyatriye ya yönlendiriler ya da izlem yapabilirler.