Kızlar 26 aylık oğlum son 1/2aydır sürekli oyuncaklarını atıyor, kırıyor. Artık doğru düzgün oyuncak kalmadı evde. Yeri geliyor bana ve eşime fırlatıyor. 700/800liraya aldığım kumandalı arabalarını hep kırdı 5/6tane hemde. Parası önemli değil ama neden böyle bir hareket sergiliyor onu çözemiyoruz. Sürekli anlatıyoruz oğlum bak oyuncaklarınla güzelce oyna, kırarsan bidaha oynayamazsın çalışmaz vs. Tamam kırmayacağım diyor. 2 dk sonra paat fırlatıyor rastgele yere. Sebebi nedir bunun sizce?