Arkadaşlar merhaba kızım 2 yaşına girince çok istekli göründüğü için bez bırakma sürecine başladık. Kızım 2 3 kez güzel kakasını çişini yapmasına rağmen tabi bir iki kez çiş kaçırma oluyordu sorun etmiyordum devam ediyorduk fakat korkacak bir durum olmamasına rağmen bir anda kakasını tutmaya başladı ve tabi kabız oldu bu tutma olayı daha da uzadı şuruplarla ishal yapabildik ve ilk kakasını yapması gerçekten çok zor oldu orayı detaylı anlatmak istemiyorum bu süreçte kızım lazımlıktan korktuğu için bezi geri bağlamak zorunda kaldım. Benim gibi sorunlar yaşayan deneyimli annelerim var mı siz neler yaptınız beze geri dönmem hata mı kafam gerçekten çok karışık. Bu arada kızım kakasını tekrar beze yapmaya başladı ishal olduğu için.