Bence kışın daha kolay gıbı
Yazın hersey heryer cıvıl cıvıl iştah acıyor gibi
Pıknıkler parkları gezerken yeme ıcme olmadan olmuyor
Sonra ablayla kardeşle bırlesınce sureklı yine yıyıp uçuyorsun
Dondurmadır meyvedır daha bol sanki
Bu arada dıyete gırmem lazım ama O motıvasyon yok
Sizce hangı zaman dıyet daha kolay yani sürdürülebilir ???