tontonannesi krep yapmıyorum hiç yapmadım da bu sene 2.sinif annesiyim 🤗
Kurabiye ,sigara böreği, poğaça kek,mini pizzalar ve pankek yapıyorum geçen sende yapmıştım sabah çıkarıp pisiriodum yada isitiyordum kolaylık oluyordu bu senede Allah nasip ederse cuma cumartesi günü mü bunlara ayircam