simseklivekalpli bir kbbye mutlaka gidin orda zaten detaylı incelerler, benim de baş ağrılarım belki 10 seneden fazladır var sinüzit diye nasılsa kesin tedavisi yok diye hep erteledim gitmedim ama artık dayanamadım gittim mr temiz muayenede ise alerji çıktı, son birkaç senedir de bahar aylarında hapşırma burun akıntısı gözlerde kaşıntı gibi şikayetlerim vardı zaten, öncesinde hiç alerjik bir durumun yoktu aslında, burnumun bir tarafı hep tıkalı gibi olurdu ama akıntıdan dolayı değil alerjiden dolayı sanırım burun eti şiştipi için öyleymiş mesela bunlar hep nefes almayı etkilediğinden baş ağrısı yapıyordu bende