Sevgili anneler iyi geceler bi sorum olacak başına gelen nasıl yol izliyor söyleyebilir mi?
Oğlum 38+5te gelişim geriliği sebebiyle sezeryan ile dünyaya geldi 9 gün küvezde kaldı doğduğu günden itibaren çok dirayetli bir çocuktu daha 15 günlükken elimizi tuttuğunda kendini yukarı çekiyordu. Şuan 1 yaşında 10 ay 3 günlükken yürümeye başladı gelişim basamakları iyi gidiyor ancak oğluma bay bay-alkış-çak eylemlerini yaptıramıyorum bi türlü bunun için erken mi sizce? Birde oyuncaklarla amacına uygun oynatamıyorum hemen ya ağzına götürüyor yada top gibi yuvarlayıp peşinden koşuyor kavanoz ve şişeler favori oyuncakları durumunda halkalar aldım cırtlı etkinlik kitapları aldım ama hiçbiri amacına uygun ilerlemedi. Başına gelen var mı nasıl yol izlediniz çocuğunuza bunları öğretmek için