berna52 Feyzosumunannesi hayır canım bir tane daha kızım var 1 yaşında 🫠 ben asla sevinmiyorum 🥹 üzülüyorum yavruma uzun saatler okul da etütte kalıyor diye 🥹 ahh sizin de seneye kreş başlar, çok duygulu bir his ya.
berna52 adenmoms kıyamammm, inşallah bol bol eğlenceli güzel geçer iyi bir öğretmene denk gelir minnoş 🥰🙏
[silindi] berna52 Komik gelecek belki ama, 3. Sınıfa geçti kızım, üzülüyorum 🫠 Anneler evlatlarini hep yaninda ister cunkuu😢 Benim oglumda 5inci sinifa gecti vallahi okul baslasin hic istemiyorum hep yanimda gozumun onunde olsun istiyorum🙁
berna52 [silindi] evet yaa gerçekten bende öyle. Kaç yaşına gelirlerse gelsinler, bizim için hep küçükler korunmaya muhtaçlar. Siz de yeni bir döneme geçmişsiniz Allahım iyilerle karşılaştırsın inşallah 🙏