Kızlar merhaba kızım memlekette grip oldu burnu akti hep serum fizyolojik sıkıp otribebe ile çektik burnunu ama 2 gündür boğmaca gibi öksürük başladı bugün evimize döndük yarın bir doktora götürcem ilaç veriyor mu doktor bu aylarda? Evde doğal ne yapabilirim öksürükten uyuyamiyor çocuk acil bilgi istiyorum sizlerden şimdiden teşekkürler