Kızlar biri 4 , digeri 1 bucuk yasında iki çocuğum var , küçük olanı anne sütünden kestikten sonra yatagını ayırıcam , iki katlı ranza iyi olurmu kullanan varmı acaba , üstte büyük olan altta küçük olanı yatırıcam , ranza model önerınıs varsa alabilirim 🫶🌸