selmagokk Kan ve idrar tahlili yapsınlar enfeksiyon olabilir. Maalesef ben doğumdan sonra 15.gün tekrar hastaneye yattım kanda enfeksiyon çıktığı için. Üstelik başlarda hafifken önemsemedim, enfeksiyon iyice yükseldiği için ben sürekli kusuyordum baygınlık geçirip tirtir titriyordum