nazmom bizde pazartesi günü yaptırdık 3 ay 19 günlükken oldu 😊 çok endişeliydim ama çok şükür iyi gidiyor doktorumuz krem verdi kuru kalmasın yağlayın dedi kantaron zeytinyağ ayçiçek yağı olur dedi. Kaka yapmadıkça bezi değiştirmeyin dedi bardakta koymamızı istemedi idrarla iyileşmesini istiyormuş banada çok farklı geldi. Eve gelince ve 2 saat sonrasında fitil verdik ilk çişi ve fitil kısımlarında ağladı ama bugün iyiydi biraz morarma ve şişlik var ne zamana geçer merak ediyorum